Tuesday, 7 June 2011

Eindelijk Zaterdag...!!


Toen was het eindelijk Zaterdag 3 Juni....De dag dat ik mijn lieve vriendin Marijke van Ooijen weer zou zien, en dat we een gezellige workshop van haar zouden krijgen...! Dit keer werd Marleentje muis gemaakt..

Ik was niet alleen, met twee lieve vriendinnen zaten we al om 7.00u in de auto opweg naar Wateringen, we wilde natuurlijk niet te laat komen, en aangezien ik niet zo graag rijd waren we al optijd vertrokken....(en ik rijd ook vaak verkeerd, hihi, dat is vooral het probleem...) Daar aangekomen werden we verast met een lekker stukje gebak..en nadat alle cursisten aanwezig waren konden we beginnen!!

Nou het was me een dagje wel... heel gezellig,.. heel warm.., er werd wat afgeklest en gelachen,... en helaas weer zo voorbij...! Na een gezellige groepsfoto (te bewonderen bij http://www.marijkevanooijen.blogspot.com/) was het weer tijd om te gaan.....

Nou lieve Marijke bedankt voor de leuke dag, en ik kom graag als het kan weer een leuke workshop bij je volgen!
(En inmiddels weet ik ook beter de weg naar je toe...hihi!!)

Dag allemaal, geniet van de mooie dag en tot gauw...

Veel liefs,
Jacqueline