zaterdag 27 augustus 2011

Even een pauze..!


Lieve allemaal,

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben heb ik even een pauze ingelast, maar dat houd niet in dat ik
achter de schermen niet druk bezig ben...!
Heel veel ideetjes borrelen door mijn hoofd, en s'nacht kan ik soms niet slapen van alle leuke plannetjes
over de nieuwe beertjes die door mijn hoofd spoken!!
Ik ben dus lekker bezig en ik hoop jullie gauw het nieuwe wezentje waar ik mee bezig ben te kunnen tonen!
Nog even geduld....

Tot gauw!!

Lieve groetjes aan jullie allen,
Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Hallo Jacqueline,
    Doe maar rustig aan hoor,maar ik ben wel heeeeeel erg benieuwd wat komen zal ;o-)
    Lieve groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen lieve Jacqeuline,

    Neem je tijd maar om al het moois wat je in je hoofd hebt in alle rust te maken.
    En ik weet zeker dat we heel wat mooie wezentjes van je mogen gaan zien.
    Maar eerst even een lekkere rustpauze, en genieten van je gezinnetje..

    Lieverd wens je alle moois en goeds,
    MarijkeXXXX

    BeantwoordenVerwijderen