Friday, 2 March 2012

Gezellige post..!


Hallo allemaal,

Zo werd ik gisteren toch blij verast.. kreeg ik daar een lief pakketje toegestuurt van Marijke!!
Zomaar.. lief hé!!  Met allemaal prachtige kantjes en bandjes, ..en daar ben ik zo dol op..!  Allemaal voor mijn beertjes, zo kan ik ze nog mooier maken! Marijke freubelt zelf ook graag met kantjes en bandjes, zie hier haar prachtige blog; http://marijkevanooijen.blogspot.com/

Kreeg ook een snoeperige deurhanger met foto van een lief poesje wat Marijke een tijdeje geleden gemaakt had, ... nou die werd meteen in beslag genomen door mijn dochter, hihi! En deze hanger hangt nu mooi te pronken in haar kamertje. Zo zie je maar weer, er zijn toch nog lieve schatten op deze wereld, ...en Marijke daar ben jij er een van!
Nogmaals bedankt Marijke voor het mooie cadeautje!

Lieve groetjes aan jullie allemaal,
Jacqueline