Monday, 16 April 2012

Etsy winkeltje...!

Hallo lieve allemaal...,

Ben de laatse tijd zo lekker aan het freubelen.., de gekste maak ideëtjes bubbelen rond in mijn hoofd....
Het vervelende is dat ik het soms heel moeilijk vind om iets af te maken, omdat ik dan veel meer zin heb om iets anders te gaan maken.. Hebben jullie dat nou ook?
Maar ja, zo blijf je lekker creatief toch?

Nu wil ik ook graag mijn creaties gaan verkopen, maar dat is een beetje moeilijk via deze site..
Dus vanavond ( ..of morgen als het me niet meteen gaat lukken, hihi!) dan ga ik mijn nieuwe etsy winkeltje vullen met allemaal zelf gemaakte spulletjes...
Kom gezellig eens een kijkje nemen als je wilt! De link van deze site zal ik zo snel mogelijk in de zijbalk van mijn blog zetten!

Wens jullie alle goeds!
Lieve groetjes,

Jacqueline