Friday, 20 April 2012

Swap met Lady Rottweiler...

Dag allemaal,

Een aantal dagen geleden had ik een heel leuk pakje in de brievenbus... Het was een pakketje
helemaal uit Polen! Ik had een Swap (ruil) gedaan met Lady Rotweiler...
Heel spannend..! Deze dame maakt hele leuke dingen van vilt, vooral de handgemaakte bloenen van haar zijn prachtig...!! Kijk gerust eens naar haar spullen op ; http://zwierzakiladyrottweiler.blogspot.com/
Deze leuke dingen heb ik van haar mogen ontvangen, ..leuk hé..! Vooral de zelfgemaakte cupcakejes zijn erg mooi.. en een prachtige vilte bloem als broch...
 Helemaal leuk ook om zelf aan mee te doen.., want mijn radartjes in mijn hoofd treden dan volop in
werking,..wat zal ik dan toch eens gaan  maken..., wat zou ze leuk vinden..?

Dit is het uiteindelijk geworden.....
Deze kleine schat, zal vast een goed thuis krijgen in Polen!

Wens jullie allemaal een fijn weekend!

Lieve groetjes,
Jacqueline